[NUUG video] Hvor distribueres Frikanalen i dag?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Sep 7 13:27:32 CEST 2011

[Petter Reinholdtsen]
> I forbindelse med at Benjamin har utvidet reserveplayouten til å fylle
> kvelds og nattestid med interessante filmer fra Frikanalen (som er
> fantastisk, ta en titt hvis du har mulighet, sitter jeg med følgende
> spørsmål.
>
> Hvor distribueres Frikanalen i dag, og for hvilke tidsperioder i
> døgnet?  Jeg kjenner til følgende, og lurer på er det flere.
>
>   1) RiksTV, distribusjon hver dag mellom 12:00 og 17:30.
>
>   2) Altibox IPTV, distribusjon 24 timer i døgnet, 7 dager i uka.
>
>   3) Uninett multicast,
>   distribusjon 24 timer i døgnet, 7 dager i uka.

> [...]

Fikk tips fra Hans Kristian at listen er komplett så langt han kjenner
til.  I tillegg er han i kontakt med TV8 for å se om de er interessert
i å distribuere Frikanalen.

Get og Canal Digital krever mye penger for å distribuere Frikalanen, i
størrelsesorden 20k i uka, og med dagens økonomi i Frikanalen er det
utenfor rekkevidde.