[NUUG video] IETF standardiserer Opus, sin første audio-kodek. :)

Odin odin.omdal at gmail.com
Wed Jul 4 20:00:56 CEST 2012

2012/7/4 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Se <URL: http://www.opus-codec.org/ > for detaljer om lydkodek-en.  Jeg
> har ikke satt meg inn i hva den innebærer, men vet den er i bruk for
> Internet-telefoni.  Mulig den også er aktuell for videofilmer?

Absolutt!

Det er ein hybrid, han er god i låg-latens bruk med låg bandbreidde
*òg* god på høg bandbreidde. Med andre ord, du kan byta ut MP3, Vorbis
og AAC med Opus. :-)

Xiph arbeidar hardt med nye eksperimentelle videokodekar òg, men det
er litt større og yngre prosjekt, so langt eg har fått med meg.

Er eit par prosjekt som er starta og lagt ned att der, t.d. noko som
heite Daala trur eg. Hm.

I alle høve; veldig gode nyhende :-)

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no