[NUUG video] Egen epostliste for Frikanalen?

Tore Sinding Bekkedal toresbe at gmail.com
Fri Jun 8 20:56:12 CEST 2012

2012/6/8 Odin <odin.omdal at gmail.com>:

> Skal ikkje stoppa deg :-) Men eg ser ikkje heilt kvifor frikanalen
> treng ha eigen listeserver. Eg drifter to mailman-installasjonar med
> masse lister sjølv, det tek ikkje mykje tid, men det er likevel eitt
> ekstra system å ta andsvar for osb, osb. Eg meiner no det viktigaste
> er berre å ha ei liste, same kvar ho ligg.

Nå skal det være en liste oppe - frikanalen-dev at lists.frikanalen.no.
Man skal kunne sende en blank mail til
frikanalen-dev-subscribe at lists.frikanalen.no for å melde seg på.

Håper dere sier fra i tilfelle problemer.

Årsaken til at jeg ønsker å drive det på vår egen server er mest at
jeg helst ikke vil at Frikanalen skal være avhengig av systemer der
jeg ikke selv har administratortilgang. Her har jeg mulighet til å
dele ut slik tilgang til alle som skulle være villige til å drive med
drift. Har dårlig erfaring med dette i andre sammenhenger. :)

--
Tore Sinding Bekkedal | http://gunkies.org/ | Mob: +47 91 85 95 08
"I never let my schooling interfere with my education." - Mark Twain