[NUUG video] Hvilken video-nettsted bør jeg anbefale, og hvorfor?

Odin odin.omdal at gmail.com
Sat Mar 3 00:50:54 CET 2012

2012/3/2 Petter Reinholdtsen <pere at hungry.com>:
> Jeg er blitt mer og mer klar over at jeg ikke vet hvilket video-nettsted
> jeg bør anbefale for publisering av video.

MediaGoblin har stødnad for video no. :-) Er vel mest for å setja opp
sjølv, -  men er mogleg å bruka http://mediagoblin.com/ t.d. Eller eit
par andre offentlege instansar.

Men, ja, er nok best å setja upp ein tenar sjølv dersom du skal leggja ut mykje.

Ah, og når eg legg ting ut sjølv so lastar eg berre ogg
theora/webm-fila opp på ein tenar og brukar video-taggen. Men reknar
med at du meinte noko litt meir ferdigklappa service-greier sidan du
spurde. :)
English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no