[NUUG video] Forslag til foredrag

Odin odin.omdal at gmail.com
Fri Sep 14 13:03:09 CEST 2012

2012/9/14 Michael Fogeborg <micke at online.no>:
> Jeg har et forslag til foredrag - nemlig foredraget som underviser i hvordan NUUG "produserer" sine videoer.
> - SW & HW - involvert
> - hvordan man kobler opp / konfigurerer / filmer / tar opp og mikser - lyd og bilder
> - post-produksjon
> og hvordan man får det ut på FriKanalen...
>
> OG - det hele lagt opp som en verve-kampanje-video for video-gruppa ( og NUUG  ? )

Det er ein god idè. Me har framleis ikkje gjort det, etter alle årene
me har tenkt på det. Kanhenda det berre er å gjera det?

Eg tenkjer me gjerne kan dela det opp litt i forskjellege bolkar då,
med forskjellege folk som pratar om ting. Eg pratar gjerne litt om
produksjonen, altso dvswitch, kamera, lyd.

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no