[NUUG video] URL til NRKs live-strømmer?

Benjamin Bruheim grolgh at gmail.com
Sun Apr 7 16:42:34 CEST 2013

Generelt om m3u8 fra akamai. Om du får fått på master.m3u8 fila så kan
den spilles rett i VLC (nyere versjon, jo bedre. ffplay o.l. skipper
hvert 10. sekund). Men det er ganske typisk at du får kun lyd (etter
en lang connection period) - trikset er å åpne m3u8-fila og fjerne
hvertfall siste entry. Du kan også bare fjerne alle unntatt den
kvaliteten du er interessert i siden (såvidt jeg kunne se) VLCs
skifting i kvalitet var noe kontraproduktiv.

\\ Benjamin