[NUUG video] RMS 1. mars

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Feb 13 19:32:24 CET 2013

Hei video-gruppa!

1. mars får vi besøk av RMS. Er det noen som kan stille opp og filme dette?

Jobben som noen må binde seg til foregår i 3 steg;

steg1:
Først må utstyret prøvekjøres, feil må rettes, ting må være 100% klart før 1. mars

steg2:
Så kommer dagen og man har maksimalt 45 minutter å rigge opp.

steg3:
Når RMS er ferdig og fornøyd så skal ting rigges ned og vi tar en fest.

Det viktigste tror jeg er å streame ting, for det kommer til å være trangt
med plasser i audiotoriet, det kan kanskje hende man livestreamer til et
annet audiotorie, men det er ikke avgjort enda.

RMS krever CC-BY-ND som lisens på opptaket og at det kun blir publisert i
frihetsformater. Dette er detaljer, jeg føler det viktigste er å få det
streamet.

Jeg kan være med på steg1 og steg3, festen etter nedrigg kan godt omdefineres
som et sosialt arbeidsmøte for videogruppa. Jeg tror vårt budsjett tillater
enkel bespisning og noe å skylle det ned med, men det er fint om noen kan
hjelpe meg med å arrangere detaljene.

-- HP