[NUUG video] Bruksvilkår for filmen om Datalagringsdirektivet?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Feb 21 14:45:15 CET 2013

Hei.  Jeg oppdaget via <URL: http://www.digitaltpersonvern.no/ > at dere
er godt igang med en film om Datalagringsdirektivet, og finner mer
informasjon om filmen på <URL: http://dld.risebro.net/ >.  Men jeg
finner ingenting der om bruksvilkårene som filmen vil bli publisert
under.  Årsaken til at jeg spør, er at jeg mistenker at foreningen NUUG
vil sende filmen på Frikanalen når den publiseres, men da må
bruksvilkårene tillate dette.

Jeg håper dere har eller kan vurdere en Creative Commons-lisens som
tillater oss og alle andre å distribuere filmen nesten uten
bruksbegresninger, som CC Attribution ShareAlike.  Kanskje dere også kan
gjøre den tilgjengelig via The Internet Archive, slik f.eks.

CC til videogruppa i NUUG.  Fint om de beholdes på CC ved svar.  Merk at
  svar vil være offentlig tilgjengelig via

--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen