[NUUG video] Fwd: [NUUG] Richard Stallman i Oslo: The Free Software Movement and GNU

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Sun Feb 24 18:30:00 CET 2013

Hei video-folk.

Det kommer til å bli alt for fullt i det auditoriet vi skal være, vi
har muligheten til å bruke flere også streame til de. Problemet er at
vi ikke har noen til å ta seg av streamingen.

Jeg ville bare sende ut denne mailen slik at alle er klar over
situasjonen. Det hadde vært innmari flott med noen til å streame.

-- HP