[NUUG video] Oppgraderte video.nuug.no fra Squeeze til Wheezy

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Nov 4 01:47:13 CET 2013

Jeg tok mot til meg og oppgraderte video.nuug.no fra Debian Squeeze
til Wheezy.  Så vidt jeg kan se er det kun mumble-tjener som kjører
der.  Kan noen sjekke at den fortsatt er ok når oppgraderingen er
ferdig og maskinen er startet med ny kjerne?

Maskinen voip.nuug.no derimot kjører Debian Lenny og har ikke fått
sikkerhetspatcher fra Debian på veldig lenge.  Den kjører så vidt jeg
kan se kun icecast.  Kan noen flytte det over til video.nuug.no, slik
at voip.nuug.no kan legges ned?  Jeg slår av voip.nuug.no i kommende
uke.

--
Vennlig hilsen