[NUUG video] Nytt utstyr (til info)

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Aug 27 22:16:47 CEST 2014

Hei folkens,

Ville bare si ifra at det er bestilt nytt utstyr.

Sist medlemsmøte merket jeg at lydmikseren hadde sagt takk for seg.
Mulig det kun var den slitne strømadapteren sin skyld, men da jeg ikke
fant noen erstatning på ebay etc så tenkte jeg det var like greit å
investere i en ny.

De trådløse mikrofonene våre har også stått på lista over ting vi burde
ha bytta ut, ikke fordi dem ikke fungerer, men fordi frekvensene de
opererer på ikke er lovlig for dette bruket lenger og som følget av det
så er vi lett offer for støy fra det utstyret som egentlig skal bruke de
frekvensene.

Begge mikrofonene er med samme type mottager som vi har i dag (med batteri).

Også har vi jo ikke noe headsett, det har vel vært på liste over ting vi
skulle kjøpt en god del år nå.

Tusen takk til Morten som har ordna med det praktiske. <3

Lydmikser:
MACKIE 402VLZ4
http://www.mackie.com/products/vlz4-series-compact-mixers/
995,-