[NUUG video] Filming av MakerCon

MakerCon — The Nordic Edition info at makercon.no
Mon Oct 13 19:40:15 CEST 2014

Hei og takk for praten forleden,

Her kommer litt mer informasjon om teknikken på MakerCon.

1. Det er mulig vi kan begynne å rigge til torsdag 16. oktober fra kl 16:00. Jeg skal følge opp.

2. Lydtekniker for MakerCon på fredag 17. oktober er Milton. Han jobber 08.00-17.30. miltonvonkrogh at gmail.com  Tlf: 993 29 336.

3. Vi skal leie inn 1-2 skjermer til Ingensteds (det store rommet). Vi avventer tilbud fra blant annet AVAB. Jeg sender dere informasjon om hvem det blir iløpet av morgendagen. Hører dere ikke noe fra meg så purr!

4. Jeg har ført opp Hans-Petter og Bjørn Ingmar på deltakerlisten som videoprodusenter.

5. Kommer dere til også å filme lørdagen?

Best regards,

Jon Haavie
Producer MakerCon — The Nordic Edition
Norway Makers