[NUUG video] Filming av MakerCon

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Oct 13 20:27:24 CEST 2014

[Jon Haavie]
> Hei og takk for praten forleden,
>
> Her kommer litt mer informasjon om teknikken på MakerCon.

Takk for oppdateringen.

> 3. Vi skal leie inn 1-2 skjermer til Ingensteds (det store
> rommet). Vi avventer tilbud fra blant annet AVAB. Jeg sender dere
> informasjon om hvem det blir iløpet av morgendagen. Hører dere ikke
> noe fra meg så purr!

Vil det bli brukt VGA-signal mot disse?  Vi har utstyr for å koble oss
mellom VGA-inngang og utgang og konvertere til DV-film for opptak og
miksing.  Vi har ikke utstyr for HDMI eller andre skjermsignaler.  så
for å kunne mikse inn signalet fra skjermene er vi avhengig av VGA.

> 4. Jeg har ført opp Hans-Petter og Bjørn Ingmar på deltakerlisten
> som videoprodusenter.

Jeg kommer også. :)

> 5. Kommer dere til også å filme lørdagen?

Det er planen, ja.

--
Vennlig hilsen