[NUUG video] Ta opp foredrag under MakerCon Nordic i Oslo 2014-10-17 og -18?

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Sun Oct 19 15:48:31 CEST 2014

On 18. okt. 2014 21:10, Petter Reinholdtsen wrote:
> Takk for bra konferanse og mange spennende foredrag. Det var morro å
> være med å filme, selv om vi var veldig slitne på slutten i dag.  Jeg
> er spent på å se resultatet.  Det ble så vidt jeg husket totalt
> ca. 180 GiB med DV-filer pluss en DV-tape med opptak fra verkstedene.
>
> Filene ligger så langt på harddisken til mikser-PC-en, men hvis Hans
> Petter får tilgang til aktuell Youtube-kanal så kan han laste opp dit.
> Bruksvilkår er som tidligere nevnt Creative Commons Navngivelse-Del på
> samme vilkår 3.0, og vi antar alle foredragsholdere er inneforstått
> [...]

Jeg har fått tilgang og første video publisert:
https://www.youtube.com/watch?v=jXPte1KmTQo

Noen videoer ligger i kanalen merket som privat, alle gjør det
innledningsvis.

Si ifra om det er spørsmål så langt. Minner om at vi trenger
tilbakemelding fra makercon-folket om hvordan de ønsker å få overlevert
råfilene. SSH-tilgang til en unix-maskin med nok plass, en tilfeldig
sky-tjeneste eller sneaker-net er alle greie alternativer.

-- HP