[NUUG video] Ta opp foredrag under MakerCon Nordic i Oslo 2014-10-17 og -18?

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Wed Oct 22 22:34:17 CEST 2014

On 21. okt. 2014 22:44, Roger Antonsen wrote:

> Jo, jeg er helt enig med deg. Det er én (Jo Uthus, Atmel) som har sagt at vi ikke skal slippe videoen, men ellers er det bare å kjøre på.
>
> Jeg ser at veldig mye er på plass, og det er helt enestående. På YouTube er det nå 39 videoer, og 21 av disse er på plass i spillelister. Det virker som om flere bare er der midlertidig. Stemmer det? Og et par foredrag fra dag 2 mangler. Jeg venter med å gjøre noe til du er ferdig. Da jeg skal jeg lenke fra nettsidene til YouTube, lage en video-side, også begynner vi vel å nevne dem i sosiale medier.

Det er noen filer som inneholder workshop-pitch, skal de publiseres? I
såfall trenger jeg hjelp med å gi de fornuftige navn etc.

Jeg har publisert alle videoer fra dag nr 1. Med unntak av Uthus.

Der vedkommende har hatt twitter-konto har jeg sendt de en tweet med
beskjed om at videoen er live.

Dag 2 er nesten ferdig på youtube, det var noe rettighetsproblemer med
"Mega Bottles" foredraget, der ble en sang fjernet. Det medførte at jeg
ikke fikk redigert videoen slik jeg ville.

Men regner med at dag 2 kan publiseres i morgen.

-- HP