[NUUG video] Ta opp foredrag under MakerCon Nordic i Oslo 2014-10-17 og -18?

MakerCon — The Nordic Edition info at makercon.no
Wed Sep 3 14:08:18 CEST 2014

Hei,

Det ville vært suverent om dere hadde hatt anledning til å filme noen av foredragene våres. Slik det ser ut nå vil de fleste av "keynote speakers" skjer på fredag 17. oktober mellom kl 9 og 16. Foredragene er ca 20-30 minutter lange. Jeg legger ved bilder av lokalet så dere kan få et inntrykk. I foredragssalen = Ingensteds er det en mezzanin som gjør at man kan filme noe ovenfra/få fine oversiktsbilder.

Vi kommer også til å leie inn noen storskjermer for visning av Powerpoint/Keynote.

Vi kan nok finne noen frivillige som kan hjelpe til med filmingen. Vi kan tilby gratisbilletter til konferansen til de fra NUUG som filmer, maksimum 3 personer.
Er det noen tekniske forutsetninger med lokalet som må være oppfylt for at dette kan gjennomføres?

Mvh. Jon