[NUUG video] Ta opp foredrag under MakerCon Nordic i Oslo 2014-10-17 og -18?

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Tue Sep 9 07:58:10 CEST 2014

Heisann,

NUUG sin videogruppe mangler ett par av brikkene for å få til
tokamera-produksjon. Blant annet et kamera og en maskin med
firewire-inngang.

Tekniske forutsetninger; Strøm og lys.

Er det tenk å bruke mikrofon på foredragsholderen for lyd til salen?

Er det infrastruktur for kablet nettverk som vi kan benytte oss av?
Eventuelt så tar vi med oss eget.

Er det mulig å besøke lokalene for en befaring?

-- HP

On 03. sep. 2014 14:08, MakerCon — The Nordic Edition wrote:
> [...]
> ca 20-30 minutter lange. Jeg legger ved bilder av lokalet så dere kan få
> et inntrykk. I foredragssalen = Ingensteds er det en mezzanin som gjør
> at man kan filme noe ovenfra/få fine oversiktsbilder.
>
> Vi kommer også til å leie inn noen storskjermer for visning av
> Powerpoint/Keynote.
>
> Vi kan nok finne noen frivillige som kan hjelpe til med filmingen. Vi
> kan tilby gratisbilletter til konferansen til de fra NUUG som filmer,
> maksimum 3 personer.
> Er det noen tekniske forutsetninger med lokalet som må være oppfylt for

>>> 1 VGA-DV-overgang med firewire-utgang.
>>> 3 datamaskiner med firewire-inngang og 1Gbit/s-ethernetport.
>>> 1 datamaskin med 1 Gbit/s-ethernetport.