[NUUG video] Citizenfour, dokumentar om Edward Snowden, førpremiære onsdag i Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Apr 13 23:51:47 CEST 2015

[Petter Reinholdtsen]
> Har noen i videogruppa anledning til å ta opp samtalen med de to
> advokatene før visningen slik at vi kan sende den på Frikanalen?  Jeg
> håper å sikre gratisbilletter til de fra videogruppa som stiller.

Odin har meldt på IRC at han er opptatt onsdag, og Hans-Petter meldte
det samme i helga.  Det ser dermed ikke ut til at det blir opptak av
denne Citizenfour-samtalen, med mindre noen av dere andre kan stille.

Dette synes jeg er veldig trist, da heller ikke jeg kan delta på
førpremieren på onsdag, og dermed går glipp av hva som blir sagt.

> Killswitch-diskusjonen går opp til Frikanalen i dag.

Dette ble litt forsinket og kom ikke ut i dag, men dukker nok opp i
morgen i stedet.  Alt er lastet opp, men vil gi deltagerne i debatten en
mulighet til å se igjennom opptaket før jeg publiserer resultatet.

--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen