[NUUG video] Citizenfour, dokumentar om Edward Snowden, førpremiære onsdag i Oslo

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Apr 14 08:48:20 CEST 2015

[Andreas Martin Aanerud]
> Når er tidene og hvor mange er med personer snakker ?

Det er snakk om i morgen onsdag 17:30 på Viktoria kino.  I hvert fall To
stykker skal snakke, se
for detaljene.

> Har noen kameraer, men har bare 2x mygger.

Mistenker det er noen som fikser lyden til samtalen og at du kan koble
deg til miksebordet, og dermed ikke trenger myggmikrofoner.  Har du
forresten tilgang til video.nuug.no for opplasting av video etter
opptaket?  Vi i NUUG ønsker at opptaket skal gis ut med vilkårene
Creative Commons Navngivelse-Del på samme vilkår 3.0 Norge, jamfør
bekrefte i epostsvar at dette er greit for dere som tar opp, slik at vi
har det i arkivet.

Resultatet vil dukke opp slik
hvert.

> Nå som TG er mot slutten så kan jeg filme på onsdag :)

Hurra!

Som diskutert på telefon er det Ketil Magnussen fra Oslo Dokumentarkino
som er min kontakt, og han kan nås på telefon +47 95 18 51 09 og epost
ketil (at) dokumentarkino.no.  Han har fått beskjed om at du og en til
kommer for å filme.

Merk at de ikke har klart å få bekreftet fra de som skal snakke at de
synes det er greit med filming, så det kan bli avlyst i siste liten hvis
de setter seg på bakbena.  Det ville dog overraske meg veldig hvis de to
nekter oss å filme, så jeg tror risikoen er liten.

--
Vennlig hilsen