[NUUG video] [NUUG] Killswitch - dokumentarfilm om nettnøytralitetskampen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Tue Feb 10 07:35:20 CET 2015

[Frode Severin Hatlevik]
> Beklager reply on top. Microsoft OWA...

Huffda.

> Flott at NUUG medlemmer kan se Killswitch, og Håkon Wium-Lie er en av
> debatantene på lørdag.

Takk. Jeg gleder meg. :)

> Tror du det finnes noen muligheter til at jeg, som bor i Bergen, kan
> få med meg noe av dette, uten å dra til Oslo. Det er sikkert flere i
> NUUG med meg som deler samme skjebne utenfor tigerstaden.

Skulle gjerne latt hele medlemsmassen tatt del, og ikke bare den
majoriteten som holder til på Østlandet.

Men filmfestivalen har kun aktivitet i Oslo, så der har vi ingen
innflytelse.  Vi har luftet ideen om å sende filmen på Frikanalen, og
vil følge opp mot distributør for å se om det lar seg gjøre, selv om jeg
mistenker at bruksvilkår vil gjøre det umulig.

Det har vært spørsmål til NUUGs videogruppe (som i praksis er en person
:) om de kan filme diskusjonen etter filmen, men har ikke sett noe svar
ennå, så jeg vet ikke om det vil la seg gjøre.  Cc til videolista.

--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen