[NUUG video] Killswitch - dokumentarfilm om nettnøytralitetskampen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Feb 11 07:27:10 CET 2015

Ketil Magnussen <ketil at dokumentarkino.no>
Date: Wed, 11 Feb 2015 07:27:08 +0100

Ketil, det gjelder videoopptak av diskusjonen etter Killswitch-filmen p=C3=
=A5
l=C3=B8rdag.  Et medlem utenfor Oslo har spurt om det er noe del av
arrangementet han som ikke kan komme til Oslo kan f=C3=A5 tilgang til.

[Hans-Petter Fjeld]
> Hei Odin,
>
> Petter har v=C3=A6rt kontaktperson mot arrang=C3=B8rene.
>
> Trenger du =C3=A5 l=C3=A5ne noe av utstyret til NUUG i den anledning?

Ketil Magnussen er min kontaktperson hos arrang=C3=B8rene, og jeg har ikke
spurt om filming av diskusjonen s=C3=A5 langt da jeg ikke trodde videogruppa
hadde folk som kunne stille.

Ketil, er det aktuelt at NUUG f=C3=A5 ta opp diskusjonen etter filmen og gir
ut opptaket med bruksvilk=C3=A5r i henhold til Creative Commons
Navngivelse-Del p=C3=A5 samme vilk=C3=A5r 3.0 Norge, ref.
tilfelle b=C3=B8r de som skal delta i diskusjonen orienteres og antagelig
helst sp=C3=B8rres om det er greit, slik at ingen blir overrasket og irrite=
rt
n=C3=A5r vi stiller med kamera.  Er lokalet egnet og n=C3=A5r kan vi eventu=
elt f=C3=A5
tilgang til =C3=A5 rigge utstyr?

--=20
Vennlig hilsen