[NUUG video] Killswitch - dokumentarfilm om nettnøytralitetskampen

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Wed Feb 11 08:44:10 CET 2015

Forsøker igjen, tabbet meg ut med headerformattering på første forsøk.

Ketil, dette gjelder videoopptak av diskusjonen etter Killswitch-filmen
på lørdag.  Et medlem utenfor Oslo har spurt om det er noe del av
arrangementet han som ikke kan komme til Oslo kan få tilgang til.

[Hans-Petter Fjeld]
> Hei Odin,
>
> Petter har vært kontaktperson mot arrangørene.
>
> Trenger du å låne noe av utstyret til NUUG i den anledning?

Ketil Magnussen er min kontaktperson hos arrangørene, og jeg har ikke
spurt om filming av diskusjonen så langt da jeg ikke trodde videogruppa
hadde folk som kunne stille.

Ketil, er det aktuelt at NUUG få ta opp diskusjonen etter filmen og gir
ut opptaket med bruksvilkår i henhold til Creative Commons
Navngivelse-Del på samme vilkår 3.0 Norge, ref.
tilfelle bør de som skal delta i diskusjonen orienteres og antagelig
helst spørres om det er greit, slik at ingen blir overrasket og irritert
når vi stiller med kamera.  Er lokalet egnet og når kan vi eventuelt få
tilgang til å rigge utstyr?

--
Vennlig hilsen
Petter Reinholdtsen