[NUUG video] Killswitch - dokumentarfilm om nettnøytralitetskampen

Ketil Magnussen ketil at dokumentarkino.no
Wed Feb 11 09:21:24 CET 2015

Hei

Dere kan ta opp så mye dere vil. Det er helt supert. Vi har noen frivillige
som også organiserer videoopptak på festivalen, men jeg er ikke sikker på at
de klarer å dekke Parkteatret på lørdag.

Og videoen kan selvfølgelig deles hvor som helst etterpå.

Om dere får med dere noe av stemningen i salen også hadde det vært
kjempefint.

Mvh Ketil