[NUUG video] Vurdering av innkjøp for nytt utstyr

Hans-Petter Fjeld atluxity at 1kb.no
Sun Feb 22 22:09:24 CET 2015

Ifølge https://www.blackmagicdesign.com/products/intensity/techspecs/ så
støttes denne av linux. Det er så klart et av mine krav også.

Takk for oppklaringen om dvswitch.

Jeg tenkte å kun kjøre denne løsningen med en laptop og alt utstyr
fastmontert i kofferten vi har. Trenger å kjøre et par lange ledninger
ut til presentøren for HDMI, også trenger kofferten strøm og nett.

Snowmix ser aktuelt ut.

-- HP