[NUUG video] Er git-annex aktuelt for NUUG?

Thomas Gramstad thomas at gramstad.no
Wed Jan 28 16:43:22 CET 2015

Hei,

Øyvind A. Holm skrev mye bra om git-annex i en annen sammenheng,
se nedenfor. Da lurte jeg på om dette verktøyet kunne være
aktuelt å bruke for NUUG, spesielt for videofiler, lydfiler og
evt. andre store filer. Sender dette forslaget til videogruppa og
styret. Vi har jo tidligere opplevd kræsj der videofiler gikk
tapt fordi det bare var ett sett kopier, git-annex løser dette
problemet.

Thomas