[NUUG video] Ny leder for NUUG video

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Thu Jul 9 08:59:11 CEST 2015

[Hans-Petter Fjeld]
> Hei folkens!
>
> Jeg har spurt David, og han har takket ja til å bli ny leder for NUUG
> sin videogruppe. Om ingen har noen motsigelser den neste uken så mener
> jeg vi kan regne det som fastslått. Uansett er han fra nå av fungerende
> leder.
>
> Lenge leve osv osv

Hurra!

> David, du klarte på årsmøte å argumentere for å booste budsjettet til
> video at nuug dramatisk; Kaller du inn til et møte hvor vi samles og går
> gjennom utfordringer som finnes? Vi kan gjerne bruke Teknologihuset,
> book via dems hjemmesider, så kan vi gjerne kjøpe inn noe mat og
> drikke mens vi jobber.

Håper jeg kan komme.

For meg er det viktig at vi fortsetter å bruke løsninger der vi ikke er
avhengig av tillatelse for å bruke systemet og ikke må godta bruksvilkår
som f.eks.. nekter oss å reversutvikle ved behov.  Det betyr for meg vi
bør fortsette å bruke fri programvareløsninger i videogruppa.

--
Vennlig hilsen