[NUUG video] Ny leder for NUUG video

Odin Hørthe Omdal odin.omdal at gmail.com
Thu Jul 9 12:47:07 CEST 2015

> Jeg har spurt David, og han har takket ja til å bli ny leder for NUUG
> sin videogruppe. Om ingen har noen motsigelser den neste uken så mener
> jeg vi kan regne det som fastslått. Uansett er han fra nå av fungerende
> leder.

Gratulerer!  Videogruppa har absolutt godt av å bruka litt pengar og få
fiksa opp ein del no.  Eg må seia at eg synast Hans-Petter har gjort ein
heilt fantastisk jobb over veldig lang tid som leiar av gruppa - ikkje
berre leiar men òg arbeidshesten som har gjort dei absolutt fleste av
oppdraga våre.  Takk for arbeidet so langt, og eg vonar og reknar med at du
vert verande i gruppa sjølv om du let leiaransvaret over til David!

Eg vil òg koma innom dersom dette skjer på eit høveleg tidspunkt. :)

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no