[NUUG video] Migrere videogruppas subversion-arkiv til git(hub)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 19 23:54:50 CEST 2015

I dag har videogruppa et subversion-arkiv med script og kode under

  svn+ssh://nerdhaven.nuug.no/data/video/svnroot/trunk

Det inneholder script for å håndtere videosamlingen til NUUG og endel
Frikanalen-relaterte ting.

Jeg foreslår at det migreres til git og gjøres tilgjengelig sammen med
de andre git-arkivene som NUUG har på <URL: https://github.com/nuug/ >.
Jeg planlegger å gjøre det i løpet av helga.

For å gjøre dette bra bør brukernavn i historikken knyttes til navn og
epostadresser.  Det er fire stykker som har sjekket inn i arkivet så
langt:

  atluxity = Hans-Petter Fjeld <atluxity (at) 1kb.no>
  jarle = Jarle Bjørgeengen <jarle (at) bjorgeengen.net>
  oklien = Ole Kristian Lien <ole.k.lien (at) gmail.com>
  pere = Petter Reinholdtsen <pere (at) hungry.com>

Hvilke epostadresser bør jeg bruke?  Er de jeg har funnet frem ok?

Planen min er å følge oppskriften på

--
Vennlig hilsen