[NUUG video] Migrere videogruppas subversion-arkiv til git(hub)

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat Jun 20 11:53:07 CEST 2015

[Petter Reinholdtsen]
> Jeg foreslår at det migreres til git og gjøres tilgjengelig sammen med
> de andre git-arkivene som NUUG har på <URL: https://github.com/nuug/ >.
> Jeg planlegger å gjøre det i løpet av helga.

Jeg er klar til å gjøre dette, men oppdaget noe uheldig.  Arkivet
inneholder passord, i hvert fall til icecast-instansen på video.nuug.no
og det nå utdaterte oppskriften for vlc-instansen vi brukte til å spille
av Frikanalen med åpne standarder.

Hvis vi kringkaster icecast-passordet bør vi antagelig bytte passord,
som igjen gir oss endel ekstra jobb.  Kanskje det er bedre å migrere
arkivet uten historikk og fjerne passordene fra filene?  Hva synes dere
andre?

Mulig det går an å skrive om historikken og bytte ut passordene, men det
vet jeg ikke hvordan gjøres.

--
Vennlig hilsen