[NUUG video] EFN-videoer til Frikanalen

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Wed Mar 4 16:38:44 CET 2015

On Wed, 4 Mar 2015, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Thomas Gramstad]
>
> Det er mulig, men det er kanskje lurt at dere i EFN velger hva slags
> intro dere ønsker å ha på videoene?  Dvs. at dere gjør videoene klar til
> sending?  Er det dokumentert hvilke bruksvilkår som gjelder for disse
> filmene?

> Her var det flere defekte lenker til filmer.

> Fungerer.

> Defekt URL.

> Fungerer.

> Defekt URL.

> Defekt URL.

> Hvilke filmer tenkte du på her?

NUUG-lenken skulle ikke vært med der nei.

Når det gjelder defekte lenker skal jeg prøve å finne ut av det,
men i mellomtiden kan jo de som fungerer brukes.

> Krever innlogging.

OK, skal få tak i denne.

> Hvilke filmer var det du tenkte burde sendes?

Alt som er tilgjengelig. Jeg tenker vel "kan sende", ikke
"burde". Og at NUUG selv vurderer hva man vil sende.

> Her var det mye som ikke fungerer, og uklart hva som er
> originalfiler og hva som er avledede og komprimerte filer.

Beklager, det kan jeg ikke hjelpe med. Ingen anelse.

> En bør antagelig bruke originalfiler for å lage sendeklare
> filer.

I såfall bør det antagelig postes noe på efn-listen (av noen som
vet hva de skal spørre om, dvs. ikke meg) for å komme i kontakt
med de som har lagt ut de ulike filene.

Thomas