[NUUG video] EFN-videoer til Frikanalen

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Thu Mar 5 23:26:33 CET 2015

On Thu, 5 Mar 2015, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Thomas Gramstad]
>
> OK.  Det dere må gjøre, da ingen i NUUG har tilgang på informasjonen, er
> å oppgi meta-informasjon om filmene, dvs. tittel, hvem som har filmet,
> mikset, tatt opp lyd, presentert og organisert der det er aktuelt.
> [...]

Dette vil nok kreve en gjenoppvekking av EFNs videogruppe, dersom
det lar seg gjøre.

> OK.  Da avventer jeg resten.  Veldig bra om det ikke er
> begresning for kommersiell bruk, så slipper vi å risikere en
> diskusjon om Frikanalen og NUUG er kommersielle eller ikke.

Ja, vi satser på å unngå den diskusjonen. :-)

> Jeg tror som Odin at det er lurt at EFN har eget medlemskap i
> Frikanalen (koster ca 1000,- i året), og sender under eget
> banner, men skal uansett se på om vi i NUUG kan hjelpe til å få
> videofilmene klar for sending.

EFN hadde det, men meldte seg ut da det aldri var noen som fikk
gjort noe ut av det. Så da ble det bare en utgiftspost. Per idag
har EFN ca. 4-5000 på konto, så NOK 1000 vil være en stor utgift
for EFN.

Thomas