[NUUG video] Flytte NUUG-foredragsvideoer til underkatalog NUUG-medlemsforedrag/

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Mar 9 21:14:08 CET 2015

Det har blitt så mange ulike videofiler i raw/-katalogen for videofiler
på vert.nuug.no, at jeg bestemte meg for å flytte alle
NUUG-medlemsmøteforedrag til en underkatalog, slik at det blir enklere
for meg å sikre at alle foredrag er på plass, og at alle som er på plass
blir sendt til Frikanalen.

Har flyttet en god del ned dit allerede, men det gjenstår en del, da jeg
ikke husker alle foredragene og vil være sikker på at jeg ikke flytter
andre filer ned i katalogen.

Katalogen vert:/video/nuug-video/raw/NUUG-medlemsforedrag/ er
tilgjengelig også på video.nuug.no og en skal kunne oppdatere den der så
snart vi finner ut hva som er rart med NFS-monteringen.

JFYI
--
Vennlig hilsen