[NUUG video] Hvor er NUUG-opptakene fra 2013?

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Sat May 16 14:45:32 CEST 2015

[Thomas Gramstad]
> Vil bare minne om at vi har en plastpose med et stort antall
> kassetter i NUUGs arkiv. Det beste er selvfølgelig om filene
> allerede finnes online, så sparer vi inn det leddet i
> produksjonsprosessen.

Jepp.  Og hvis noen vil gå igjennom dem har vi fått overtatt to
utrangerte DV-spillere fra USIT som kan brukes til slikt.  Meld fra hvis
du vil bidra her.

Når det gjelder tapene i arkivet, så tror jeg det er eldre opptak som
allerede er rippet, men jeg har ikke fulgt detaljert med.
--
Vennlig hilsen