[NUUG video] Filme DNSSEC-seminar for resolveroperatører?

Morten Werner Forsbring werner at usit.uio.no
Thu May 21 00:49:44 CEST 2015

Hei.

Jeg/UiO har fått tilbud om en plass på Norids DNSSEC-seminar for
resolveroperatører [1] gitt at det filmes, men sliter med tiden og
dårlig kompetanse på området. Er det noen i videogruppa til NUUG som har
tid og kan være interessert i noe sånt?

Seminaret er fullstappet, og tipper dette er et tema som vil være
populært og gi cred til NUUG ved ev. publisering!

Rop ut hvis ja, så er jeg mer enn hjerne behjelpelig med å koble riktige
personer og sjekke ut alt av rettigheter / publiseringsalternativer!

- Werner

[1] https://www.norid.no/dns/dnssec-validering-seminar.html