[NUUG video] Fwd: mulig videooppdrag for NUUG

Odin Hørthe Omdal odin.omdal at gmail.com
Fri Oct 9 11:05:57 CEST 2015

> Dersom ikke NUUGs videogruppe har kapasitet så kan det være at
> Piratpartiets videogruppe kan stille opp...
>
> Skal jeg videresende dit?

Kan høyrast lurt ut det.

Eg gjer òg slike ting med føretaket mitt, og tenkte eg godt kunne gjera
denne.  Men eg tek betalt når eg gjer slikt når det ikkje er NUUG eller
Miljøpartiet.  Eg kan senda dei eit tilbod og so vert eg berre glad om
nokon andre frå videogruppene er villig til å gjera det for mindre - eg set
ein akkurat høg nok pris at eg gidd ta meg fri frå jobb og stressa med alt
dette greiene :)

English, technical: http://tech.velmont.net
Norsk, personleg: http://velmont.no