[NUUG video] Gjøre klar P2P-foredrag for Frikanalen - noe er galt

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Fri Jun 10 14:58:33 CEST 2016

[Petter Reinholdtsen]
> Neste steg er å laste ned fila og sjekke klipp-punktene og at
> innholdet er slik det skal være, så skal jeg få innslaget ut på
> Frikanalen.

Hm, det viser seg at det er noen sekunders overlapp mellom fil 1 og 1b,
mens fil 2 fortsetter etter et tapebytte som finner sted mellom 1b og 2.
Jeg har byttet navn på filene til 1, 2 og 3, for å unngå forvirring om
rekkefølgen.  Noen som kan ta på seg å klippe en ny versjon av fil 2 som
kun inneholder det som ikke er i fil 1?  Hvis ikke så tror jeg vi
publiserer videoen med litt dejavu etter 00:57:42.67 i filmen, for å få
ut resten av innholdet.

--
Vennlig hilsen