[NUUG video] Bibliografi -- NUUGs DV-kassetter (2008-2011)

Thomas Gramstad thomas at gramstad.no
Mon Mar 28 08:58:58 CEST 2016

On Sun, 27 Mar 2016, Petter Reinholdtsen wrote:

> [Thomas Gramstad]

> Videogruppa bruker git under <URL: https://github.com/nuug >.  Antar det
> er greiest at du sjekker inn direkte der eller bruker pull request.

Will do. Oppdaterer litt mer først.

> informasjon tilbake til desember 2000.

Flott!

> Denne er fra en Go Open-konferanse, jeg tror jeg så den selv.

Aha. Det betyr at kassettene 5-11 og 25-26 er fra Go Open 2008.

Da skulle jeg gjerne hatt programmet fra Go Open 2008. Men
Friprogsenteret finnes ikke lenger, nettstedet deres er borte,
goopen.no er idag Christer Gundersens personlige blogg, og
Internet Archive Wayback Machine har ikke Go Open 2008 (de har
2009, men ikke 2008). Mulig jeg kan spørre Christer om en kopi av
programmet, men det burde egentlig være mulig å finne det et sted
på nettet... men Google sliter med det.

> Jeg tror disse ligger digitaliser på

Ser sånn ut. Da kan de vel kjøres ut på Frikanalen derfra?

Thomas