[NUUG video] Revisjon av referansekatalogens krav til Publisering av multimediainnhold på offentlige nettsider (fwd)

Thomas Gramstad thomas at ifi.uio.no
Fri Oct 7 15:43:33 CEST 2016

Hei,

Jeg kan ikke nok om multimedia-standarder til å være den rette
personen for en slik samtale som etterspørres nedenfor. Jeg
postet den første henvendelsen videre til efn-listen en tid
tilbake, men fikk ingen svar. Nå tar jeg med NUUG (styret og
videogruppa) i loopen, i håp om å kunne "outsource" denne
samtalen til noen i NUUG.

Dette er altså noen i DIFI som ønsker å høre
våre/friprog-synspunkter på multimedia-standarder. Jeg tror det
er viktig at noen fra oss som kan dette stiller opp. Har vi noen
frivillig?

Thomas