[NUUG video] Oppdatering

Petter Reinholdtsen pere at hungry.com
Mon Sep 19 08:44:38 CEST 2016

Veldig bra å få en oppdatering.  Det motiverer. :)

[David Noble]
> Opptaket er foreløpig blitt publisert i HD, men mangler start / slutt
> titler; da disse kun er laget i SD. Dette er noe jeg jobber å få til,
> med animasjon. Videoen vil bli oppdatert med titler når dette er
> ferdig.

Jeg så du postet
Jeg mistenker er starten på en slik animasjon.  Er du kjent med
SVG-utgaven av logoen, <URL: https://www.nuug.no/images/vectorlogo/ >?
Kanskje den kan være til nytte.

> Videoen er her:
> https://www.nuug.no/pub/video/published/20160913-coreboot.webm .
> Vennligst si ifra om det er noe problemer med decode.

Kan det være lurt å begrense tilgangen til video uten intro/avslutning
for å øke sjansen for at videoene gir reklameefekt for NUUG også når de
sprer seg på nettet?

--
Vennlig hilsen