[NUUG video] filming av foredrag på community drevet konferanse - Oslo Elm Day ?

Magnus Rundberget magnus at kodemaker.no
Thu May 4 10:51:24 CEST 2017

Hei !

Jeg er med å arrangerer en en-dags konferanse Oslo Elm Day (osloelmday.no).
Dette har jo forsåvidt ikke noen kobling til NUUG, men tenkte det var verdt
å spørre dere allikevel.
Oslo Elm Day er en community drevet konferense, hvor Macsimum har
prosjektleder ansvar.

Konferansen er Lørdag 10.juni og foredrag begynner fra kl 09:00/10:00 og
siste foredrag er mest sannsynlig ferdig 17:00/18:00. Det vi ønsker oss er
jo å få filmet foredragene i en så god kvalitet som mulig og å få lagt de
ut på vimeo/youtube. Vi har ikke et superstort-budsjett, men har satt av
noe midler til filming.

Er dette noe dere kunne tenke dere å ta på dere, evt kanskje dere har noen
tips til hvem jeg burde ta kontakt med ?

takker for oppmerksomheten

med vennlig hilsen
Magnus Rundberget
på vegne av Oslo Elm Day