[NUUG video] Videokurs ifm. Street Epistemology-foredrag

Salve J Nilsen sjn at pvv.org
Tue Jan 9 12:54:35 CET 2018

Heisann!

Etter litt fram-og-tilbake siden desembermøtet i NUUG, så kom vi fram til at
Gate-epistemologi møtet ikke trenger den fulle riggen. Dette betyr at vi
slipper unna med en litt "lettere" utgave der vi kun trenger kamera og
lyd-opplegg.

Jeg forestiller meg at Skepsis-miljøet fremdeles har behov for den komplette
riggen, men siden vi ikke lenger er under tidspress for dette, så foreslår jeg
at vi utsetter kursing i denne til en senere dato.

Med andre ord, Carina, Magnus og Cristopher - dere trenger ikke å stresse! :)

David: Kan du finne et par datoer som passer deg? Gjerne ikke for langt inn i
fremtiden (f.eks. i februar eller mars), så kan vi prøve å få til noe for
Skepsis-miljøet.

Angående de forestående GE-foredraget:

Vi satser på at Lars Christian og Leif Eric tar turen til NUUG-møtet i kveld
for å henge seg på David (eller hvem enn andre som er tilstede) for å lære det
nødvendige for å ta i bruk video & lyd-utstyret. Jeg kommer innom også.

Oppmøte for GE-gjengen er 17:00 på Teknologihuset, Pilestredet 56
(trikkeholdeplass Dalsbergstien; merk at det er buss-for-trikk deler av
strekningen, så beregn litt ekstra tid for transport om nødvendig.)

- Salve

--
#!/usr/bin/env perl
sub AUTOLOAD{$AUTOLOAD=~/.*::(\d+)/;seek(DATA,$1,0);print# Salve Joshua Nilsen