[NUUG video] Videoopptak for TechWomenNorway Ada Lovelace Day (8. oktober)?

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Tue Jul 9 15:05:46 CEST 2019

Hei,

Patricia Aas kontaktet meg med spørsmål om det var en mulighet for å få
hjelp fra NUUGs videogruppe til å ta opp foredrag på arrangementet Tech Women Norway
som skal gå av stabelen på Ada Lovelace Day 8. oktober i år.

Mest sannsynlig kommer jeg ikke til å være tilstede på arrangementet selv (og
jeg har ikke så mye greie på video heller), men er dette noe NUUGs videogruppe
kunne tenkt seg å stille opp på?

- Peter (ex-styremedlem, med i driftsgruppen og sånn)

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/