[NUUG video] Videokassetter fra Debconf 3 i NUUGs arkiv? (fwd)

Tollef Fog Heen tfheen at err.no
Thu Apr 9 07:45:00 CEST 2020

]] Thomas Gramstad

> Men lenker til program/detailed schedule virker ikke. Finnes det noen
> oversikt over programmet noe sted, eller evt noe info om hvor mye
> opptak/hvor mange videokassetter som kunne tenkes å eksistere fra
> konferansen?

https://debconf3.debconf.org/schedule.html

Jeg er usikker på om det ble gjort opptak under Debconf3, men mulig det
skjedde.  Petter sendte en epost til sjefer at usit.uio.no 11. juni 2003
(Subject: Streaming av foredragene under Debian internasjonale
utviklerkonferanse?)  der han spurte om USIT var interessert i å
streame.  Jeg kan ikke se at jeg har noe svar på den, men mulig Petter
fikk noe som kan be- eller avkrefte.

--
Tollef Fog Heen
UNIX is user friendly, it's just picky about who its friends are