[NUUG video] [rt.nuug.no #24066] Videokassetter fra Debconf 3 i NUUGs arkiv?

Thomas Gramstad via RT sekretariat at nuug.no
Sun Apr 12 03:48:18 CEST 2020

RT Correspondence

https://rt.nuug.no:443/Ticket/Display.html?id=24066

On Fri Apr 10 06:38:28 2020, pere at hungry.com wrote:
> [Thomas Gramstad]
>
> Jeg har studert gammel epost litt mer, og mistenker det også skal være
> noen MiniDisc-opptak i samlingen.
>
> Merk, jeg er ikke sikker på om opptakene havnet hos NUUG til slutt.  Det
> virker bare som en god kandidat, gitt NUUGs involvering i konferansen.

Ganske sikker på at det ikke er minidiscer eller flere videokassetter i lageret
på Mjorstua. Jeg ryddet jo i lageret for et år eller to siden. Har riktignok ikke bladd gjennom hvert eneste nummer av ;login: som står der, men tviler på at det har havnet noen løse plater e l inne i bladene...

En bedre kandidat er NUUG-skapet i kjelleren på Teknologihuset. Står en del gammelt video-utstyr der, og kanskje det kan ha sneket seg en minidisc-spiller og plater innimellom?

Ellers blir det å høre med de som var aktive i den aktuelle perioden om de kan ha noe liggende i en kjellerbod e l.

Thomas