[NUUG video] Fwd: Ad sending på Frikanalen 1. september (fwd)

Thomas Gramstad thomas.gramstad at ub.uio.no
Wed Aug 12 15:43:45 CEST 2020

---------- Forwarded message ----------
Date: Wed, 12 Aug 2020 10:34:48 +0200
From: Peter N. M. Hansteen <peter at bsdly.net>
To: video at nuug.no, styrelisten at nuug.no
Subject: Fwd: Ad sending på Frikanalen 1. september

Hei,

Vi begynte på en etherpad for video til første september, men det
stoppet litt.

Jeg tror vi har mye godt innhold, men har ikke rukket å få oversikt.
Olas forslag om å mobilisere Snowden er interessant, men har vi
ressursene som trengs?

Kan vi ta en økt på IRC evt signal (jeg er på +47 9807 1263 om det er
greiest)

- Peter