[NUUG video] Fwd: Ad sending på Frikanalen 1. september

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Wed Aug 12 18:17:33 CEST 2020

Videre til dette, ut fra samlingen på
https://forrige.frikanalen.no/organization/82/ har jeg lagt inn noen
korte notater og mine favoritter på
https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01 - men vi trenger mer enn bare
de jeg har satt opp.

Og selvfølgelig trenger vi også å få laget små innledninger.

Jeg kommer som vanlig til å gå litt til og fra, men sjekker innom senere
i kveld i alle fall.

- Peter

On 2020-08-12 10:34, Peter N. M. Hansteen wrote:

> Hei,
>

> Vi begynte på en etherpad for video til første september, men det
> stoppet litt.
>
> Jeg tror vi har mye godt innhold, men har ikke rukket å få oversikt.
> Olas forslag om å mobilisere Snowden er interessant, men har vi
> ressursene som trengs?
>
> Kan vi ta en økt på IRC evt signal (jeg er på +47 9807 1263 om det er
> greiest)
>
> - Peter

Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/
"Remember to set the evil bit on all malicious network traffic"
delilah spamd[29949]: 85.152.224.147: disconnected after 42673 seconds.