[NUUG video] Fwd: Ad sending på Frikanalen 1. september (fwd)

Peter N. M. Hansteen peter at bsdly.net
Thu Aug 13 09:42:16 CEST 2020

hei,

Vi klarte visst å gå rundt hverandre. Om ikke annet, foreløpige notater
fra min side med en liste over innhold jeg synes kunne brukes fins på
https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01

Som en del andre har jeg litt baller i luften på dagtid, men bør for
eksempel kunne begynne å kvede på noen få setningers intro for de
forskjellige programmene.

Vi bør vel også tenke litt på det praktiske med supplerende opptak, som
for eksempel disse korte introduksjonene.

- Peter

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/