[NUUG video] Ad sending på Frikanalen 1. september (fwd)

post at frikanalen.no post at frikanalen.no
Wed Aug 19 09:42:21 CEST 2020

Jeg er imponert !

Liten tilbakemelding fra forsøket på å få til dialog med Snowden. Jeg
har ikke fått svar på henvendelsen min og legger i denne runden dette
"prosjektet" til side. Virker også som det for tiden er en viss
kommunikasjon mellom ham og USA, ref. Trumps uttalelser. Det kan være
enda en grunn til at han ikke vil stikke seg fram nå.

Beste hilsen,
Ola

--
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/