[NUUG video] Ad sending på Frikanalen 1. september (fwd)

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Fri Aug 21 16:58:15 CEST 2020

Hei,

Er det noen som har input på innholdet av https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01 <https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01> ?

Jeg er også opptatt av å få dette drevet videre. Det kan tenkes at vi ikke egentlig trenger video av den som leser introene, for eksempel kan vi gjerne klare oss med at det vises NUUG-logo, eventuelt kombinert med noe som indikerer at det er Frikanalen.

I så fall kan jeg antakelig klare å lage opptak her på en tid på døgnet da det er lite trafikk som forstyrrer. Men tips om hvordan og ønsket format hadde vært fint å få, om da ikke de som kan dette bedre enn meg kan bistå direkte. Nå i helgen er jeg rimelig fleksibel mod ønske om noen timer på byfjell når jeg kan.

- Peter

—
Peter N. M. Hansteen, member of the first RFC 1149 implementation team
http://bsdly.blogspot.com/ http://www.bsdly.net/ http://www.nuug.no/
"Remember to set the evil bit on all malicious network traffic"
delilah spamd[29949]: 85.152.224.147: disconnected after 42673 seconds.