[NUUG video] Ad sending på Frikanalen 1. september

Peter Nicolai Mathias Hansteen peter at bsdly.net
Sat Aug 22 16:08:54 CEST 2020

Hei,

Da finnes det audio for introene, jeg spilte inn med QuickTime Player på macbooken min og eksporterte som ‘bare lyd’ — .m4a — som såvidt jeg forstår kan la seg konvertere til annet etter behov.

Filene ligger på https://bsdly.net/~peter/frikanal-nuug/ <https://bsdly.net/~peter/frikanal-nuug/>, og jeg vil veldig gjerne høre om dette virker brukbart til å spille med en plakat med NUUG-logo eller noe som innledning til programmene.

Det kan være det innimellom er innslag av sjarmerende lyd av Bergensregn, men jeg håper ikke det blir for forstyrrende.

Og som antydet på https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01 <https://pad.efn.no/p/frikanal-2020-09-01>, så tror jeg «Kopiering er ikke tyveri» kan være helt grei som fyllmasse om en trenger å treffe på logiske klokkeslett for programstart og så videre.

All the best,

—